O walce o klientów przez przedsiębiorców można pisać niekończące się opowieści. Odbywa się na najróżniejszych polach i wymaga nie lada kreatywności i zaangażowania. Oprócz oferowanych produktów i usług bardzo ważna jest otoczka, w której odbywa się ta wymiana handlowa. Między innymi dotyczy to odpowiednich warunków w przestrzeniach handlowo-usługowych.
Jednym ze sposobów na podświadome wpływanie na klienta jest odziaływanie na jego zmysły. Pierwsza na myśl przychodzi muzyka. W zależności od specyfiki miejsca manipuluje emocjami przez użycie melodii relaksujących (uspokajających ciało i umysł) lub energicznych (motywujących do działania).
Jednak jeszcze ciekawszym sposobem na zachęcenie do swojej marki jest wpływanie na odwiedzających przestrzenie handlowo-usługowe przez roztaczanie w nich konkretnych zapachów. One również odpowiednio dobrane potrafią wywoływać pożądane emocje, skojarzenia lub zatrzymać klienta na dłużej. Chcąc osiągnąć wyznaczony cel czy spowodować pewien sposób postrzegania firmy, przedsiębiorca powinien skorzystać z profesjonalnych usług dobru zapachów, jakich przykład można zobaczyć na stronie https://aromaprojekt.pl/profesjonalne-zapachy-do-pomieszczen/. Osoby zajmujące się tą dziedziną na co dzień najlepiej będą potrafiły doradzić jakie nuty zapachowe pasują do charakterystyki produktów i usług.
Priorytetem zawsze powinno być zdrowie klientów oraz pracowników, dlatego apeluje się o zwracanie uwagi na bezpieczeństwo substancji, które chce się rozpylić w pomieszczeniach. Niech będą to sprawdzone produkty, nie wywołujące reakcji alergicznych, bo efekt może być odwrotny od zamierzonego.