Zadaniem każdej reklamy jest powiększenie liczby sprzedanych artykułów. Jednakże bardzo duża liczba informacji, docierająca na każdym kroku, znacznie zmniejsza nacisk kładziony na przyswajanie związanych z nimi wiadomościami. Aby skutecznie zaprezentować swój produkt należy wyróżnić się pomysłem, tak by przyciągnąć wzrok przechodniów. W tym celu zaleca się stosowanie napisów neonowych. Najistotniejszą zaletą reklamy świetlnej jest jej działanie zarówno w dzień, jak i w godzinach nocnych. Ponadto dobrze zaprojektowanych napisów nie sposób przeoczyć. Dzięki temu reklama, logo czy inny zachęcający do kupna tekst trafi nawet do kompletnie niezainteresowanej otoczeniem osoby. Odpowiedni zamysł i wykorzystanie pewnych środków, może wprowadzić zastosowane slogany do codziennego użycia, a przez miłe skojarzenie nakłonić więcej klientów do skorzystania z oferty. Ponadto wykorzystanie ledowych żarówek jest niezwykle ekonomiczne i przynosi liczne oszczędności.
W ostatnim czasie na rynku pojawiły się produkty świetlne, które mogą przyjmować dowolne kształty oraz świecić różnymi kolorami. Ledon, bo o nim mowa, to coraz częściej wykorzystywany element tworzący reklamy. Pozwalają one na wielokrotne użycie, dzięki dostosowaniu do okoliczności i zapotrzebowania. Warto zainwestować w narzędzia marketingu, gdyż końcowy bilans z pewnością okaże się dodatni. Wpadający we wzrok napis to połowa sukcesu w drodze do zaciekawienia klienta i nakłonienia go do zapoznania z produktem.