Prowadzenie firmowej strony internetowej już dawno przestało służyć jedynie prezentacji własnych usług. Obecnie własna domena to najlepszy sposób na zdobycie nowych klientów, oczywiście jeśli jest prowadzona z głową. Jednym ze sposobów, na poprawę pozycji firmowej strony jest stworzenie jej kilku wersji językowych.
Oczywiście w pierwszej kolejności warto zainwestować w wersję anglojęzyczną, w końcu jest to język międzynarodowy, którym posługuje się większość obcokrajowców mieszkających lub po prostu przebywających w Polsce. Coraz częściej przedsiębiorcy decydują się na ukraińską oraz niemiecką wersję, ze względu na dużą ilość osób mówiących tym językiem. jednak dobrym sposobem na polepszenie swoich wyników w wyszukiwarce będzie zastosowanie nieco bardziej egzotycznej wersji językowej. Doskonale sprawdzi się tutaj język włoski, bez względu na branżę w której działamy. Włosi bardzo chętnie współpracują z polskimi firmami, cenią nasze produkty i chętnie podpisują wieloletnie kontrakty. Poza tym w Polsce bez problemu znajdziemy osobę, która skutecznie przetłumaczy nam treść z języka polskiego na włosk (np. biuro tłumaczeń – Dogadamy Cię)i, jest to bowiem stosunkowo prosta mowa i wiele rodaków się nią posługuje. Możemy samodzielnie poszukać osoby, która wykona dla nas translację, dobrym pomysłem będzie także skorzystanie z agencji copywriterskiej. Takie duże, ogólnopolskie firmy zatrudniają osoby władające różnymi językami, w tym włoskim, ukraińskim, niemieckim czy francuskim. Warto zainwestować przynajmniej w 2 różne wersje językowe, wówczas nasze zasięgi się zwiększą.