Obecnie kluczem do marketingowego sukcesu jest kreatywność. Warto jednak przy tym pamiętać, żeby nie obciążać nadmiernie budżetu firmy. Aspekty te można połączyć, wybierając ciekawe gadżety reklamowe. Nie muszą one wiele kosztować, tymczasem jeśli będą praktyczne, to przydadzą się klientom, którzy korzystając z nich będą promować markę. Co będzie dobrym pomysłem?
Rzeczą, która nie będzie wiele kosztowała, a na pewno każdemu się przyda, jest długopis, oczywiście z logo firmy czy jej nazwą. Choć to dość powszechny prezent przy akcjach promocyjnych, to niezmiennie doceniany, gdyż może być wykorzystany w biurze, domu czy podczas wyjazdów. Powiązanym z tym dodatkiem jest notatnik, na którym również będzie można umieścić logotyp, a całość nie będzie kosztowna. Wreszcie można się zdecydować na pendrive, a więc kolejny praktyczny gadżet, z którego każdy zrobi jakiś użytek.
Myśląc o jakiś elementach odzieży, odpowiednią koncepcją będą czapki reklamowe z nadrukiem. Ich zamówienie nie będzie drogie, zwłaszcza, że napis czy grafika naniesione na taką rzecz będą mniejsze niż w przypadku większych ubrań. To bez cienia wątpliwości bardzo praktyczny podarunek, szczególnie, gdy rozdaje się go w okresie wiosennym czy letnim. Innym doskonałym gadżetem promocyjnym będą torby bawełniane. Są one tanie w produkcji, tymczasem odbiorcom przydadzą się w codziennym życiu. To tym bardziej trafiony prezent, że w obecnym świecie ekologia jest bardzo ważna i przy okazji pokazuje to odpowiedzialność samej firmy w tym zakresie. Oczywiście należy nanieść na takie torby odpowiedni nadruk promujący markę.